Soms komen de mooiste projecten voort uit de contacten die je door de jaren heen opbouwt. Voor Greenchoice Integrated mocht ik de video maken waarin hun nieuwe naam en identiteit centraal stonden. De weg hiernaartoe begon jaren geleden, toen ik stage liep bij de commerciële manager, destijds nog bij een ander bedrijf. Tijdens die periode heb ik veel geleerd en ook een waardevol contact opgebouwd. We zijn altijd in contact gebleven, af en toe een berichtje, even bijpraten. Toen Greenchoice een partner zocht voor hun nieuwe video, dacht hij aan mij. Het is heel belangrijk om relaties te onderhouden. Niet alleen zakelijk, maar juist op een persoonlijke manier. Door continue contact te maken en dat warm te houden, ontstaan er later nieuwe kansen en samenwerkingen. Dit project is daar een mooi voorbeeld van.
Video’s worden vijf keer vaker bekeken op LinkedIn van Greenchoice Integrated.
Benut het volledige potentieel van sociale media met onze deskundige strategieën en bewezen technieken. Laat ons je begeleiden naar succes in de online wereld en laat je merk schitteren op elk platform.
Clients reported a notable increase in conversion and satisfaction rates